Retourneren en ruilen

1. Ik wil mijn product retourneren

Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat het product toch niet meer nodig is. U kunt het product altijd retourneren. Om de retour zo gestroomlijnd mogelijk te laten verlopen vragen we om de retour voor te melden. 

Geen klantaccount? zet uw gastaccount hier om in een klantaccount.

  1. Ga naar uw besteloverzicht in uw account.
  2. Meld uw producten vanaf hier voor retour aan.
  3. Zodra wij uw retour accepteren wordt u op de hoogte gebracht en kunt u de product(en) terugsturen (dit duurt maximaal 1 werkdag). Vermeld uw bestel nr. bij uw pakket.
  4. Als wij uw product(en) ontvangen hebben wordt u op de hoogte gesteld en wordt uw geld z.s.m. teruggestort op de bij ons bekende bankrekening.

Het onbeschadigde product kan in orginele verpakking terug gestuurd worden naar:

Digitennes.nl
Postbus 75
8320 AB Urk

2. Hoe werkt het retourproces?
  1. Als wij uw product(en) ontvangen hebben wordt u op de hoogte gesteld en wordt uw geld z.s.m. teruggestort op de bij ons bekende bankrekening.
  2. U meld de retour aan via uw account. Vermeld hierbij de reden van retour.
  3. U stuurt het product in originele verpakking en in een omdoos terug naar Digitennes.nl, Postbus 75, 8320 AB Urk
  4. Wij beoordelen het product op defecten of missende onderdelen
  5. We verrekenen eventuele kosten met het totaalbedrag en storten uw geld terug.
3. Mijn product is defect geleverd

We betreuren het ten zeerste! We testen elke batch van onze leveranciers, echter kan er altijd een defect geconstateerd worden door u. Wilt u ons bellen voor een oplossing? 088-4000 100. Hopelijk komen we er samen uit en werkt uw product uiteindelijk wel. Mogelijk vragen wij u om het product terug te sturen naar ons zodat wij het defect kunnen reproduceren en eventueel het product terug naar de leverancier te sturen. U krijgt dan kosteloos een nieuw exemplaar zodat u weer snel gebruik kan maken van het product.

4. Mijn product is incompleet geleverd

Soms kan het voorkomen dat u meer verwacht dan er uiteindelijk geleverd is. Kijk bij het product op onze site wat u daadwerkelijk geleverd zou moeten krijgen. Mist u vervolgens nog steeds iets? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen zoeken we vervolgens naar een oplossing zodat het onderdeel alsnog snel bij u thuis is.

5. Kunnen jullie mijn product repareren?

Wanneer uw product defect is zullen we u hoogstwaarschijnlijk vragen het product naar ons op te sturen. Intern bekijken we het product en repareren we het zelf of sturen we het product op naar de leverancier.