Onderwerpen
Retourneren en ruilen
1. Ik wil mijn product retourneren

Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat het product toch niet meer nodig is. U kunt het product altijd retourneren. Om de retour zo gestroomlijnd mogelijk te laten verlopen vragen we om de retour voor te melden. 

Geen klantaccount? zet uw gastaccount hier om in een klantaccount.

  1. Ga naar uw besteloverzicht in uw account.
  2. Meld uw producten vanaf hier voor retour aan.
  3. Zodra wij uw retour accepteren wordt u op de hoogte gebracht en kunt u de product(en) terugsturen (dit duurt maximaal 1 werkdag). Vermeld uw bestel nr. bij uw pakket.
  4. Als wij uw product(en) ontvangen hebben wordt u op de hoogte gesteld en wordt uw geld z.s.m. teruggestort op de bij ons bekende bankrekening.

Het onbeschadigde product kan in orginele verpakking terug gestuurd worden naar:

Digitennes.nl
Postbus 75
8320 AB Urk

2. Hoe werkt het retourproces?
  1. Als wij uw product(en) ontvangen hebben wordt u op de hoogte gesteld en wordt uw geld z.s.m. teruggestort op de bij ons bekende bankrekening.
  2. U meld de retour aan via uw account. Vermeld hierbij de reden van retour.
  3. U stuurt het product in originele verpakking en in een omdoos terug naar Digitennes.nl, Postbus 75, 8320 AB Urk
  4. Wij beoordelen het product op defecten of missende onderdelen
  5. We verrekenen eventuele kosten met het totaalbedrag en storten uw geld terug.
3. Mijn product is defect geleverd

We betreuren het ten zeerste! We testen elke batch van onze leveranciers, echter kan er altijd een defect geconstateerd worden door u. Wilt u ons bellen voor een oplossing? 088-4000 100. Hopelijk komen we er samen uit en werkt uw product uiteindelijk wel. Mogelijk vragen wij u om het product terug te sturen naar ons zodat wij het defect kunnen reproduceren en eventueel het product terug naar de leverancier te sturen. U krijgt dan kosteloos een nieuw exemplaar zodat u weer snel gebruik kan maken van het product.

meer vragen
Bezorgen en afhalen
1. Wat is de status van mijn bestelling?

Mits uit voorraad leverbaar en besteld voor 17.00 uur, bezorgen wij uw pakket bij PostNL. Tijdens het proces melden wij het product voor bij PostNL. Wanneer het pakket vervolgens gescand word op het postkantoor ontvangt u een e-mail met de track & trace code. Met deze code kunt u het bezorgproces volgen. Ontvangt u geen track & trace code? Neem dan contact met ons op. Mogelijk is er een fout opgetreden met het versturen van de code.

2. Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Via de website tracktrace.nl kunt u door middel van de track & trace code en uw postcode de bestelling volgen.

3. Hoelaat kan ik mijn bestelling verwachten?

Via de website tracktrace.nl heeft u inzage in het tijdsvak wanneer de bezorger bij u het pakket komt afleveren.

meer vragen
Betalen
1. Welke betaalopties zijn er?

Via de webshop kunt u veilig en snel betalen met iDEAL via uw eigen bank. In onze showroom kunt u pinnen.

2. Ik wil graag een factuur van mijn bestelling

Geen probleem! Gaan we regelen voor u. Wilt u uw factuurnummer en NAW gegevens mailen naar onze administratie? Wij zorgen ervoor dat u uw factuur ontvangt!

3. Terugbetaling en overige vragen

U ontvangt het afgesproken bedrag op de rekening welke u tijdens het bestellen heeft gebruikt. Soms kan er een tijdje overeen gaan omdat het verwerken tussen verschillende banken meer tijd in beslag neemt. Wacht u onnodig lang op uw geld? Wij betreuren dit ten zeerste en hopen dat u even contact met onze klantenservice opneemt.

Bestellen
1. Hulp en advies bij het kiezen

We willen u graag helpen met het vinden van het juiste product. Zo komt u achteraf niet achter verrassingen. Bij ieder product tonen we de meest gestelde vragen. Daarnaast proberen we u zo doeltreffend mogelijk de informatie te geven via de product teksten en afbeeldingen bij een product. Mocht u er daarna nog niet uitkomen kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoon, de live chat of door langs te komen in onze showroom! 

Daarnaast tonen we bij onze producten dikwijls een expert advies bannertje. Zo weet u zeker dat we het product adviseren.

2. Hoe bestel ik?

Nadat u het product heeft gekozen kunt u het product toevoegen aan uw winkelmand. Daarna krijgt u de keuze om door te gaan met winkelen of uw bestelling af te ronden. 

Het scherm dat volgt nadat u uw bestelling wilt afronden toont u nog een kleine samenvatting van de producten welke u in uw winkelmand heeft toegevoegd en de daarbij behorende kosten. Klik vervolgens op afronden. In 4 simpele stappen gaan we nu de minimaal benodigde gegevens met u invullen. Na het invullen van deze gegevens wordt u doorverwezen naar uw bank. 

Heeft u uw betaling afgerond? Klik dan in iDEAL op terug naar webshop. U komt vervolgens op onze bedankpagina uit. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een recensie te geven? We stellen het zeer op prijs. Wij gaan ondertussen bezig om uw bestelling klaar te maken voor verzending.

3. Voorraad

We houden ons voorraadsysteem altijd zo actueel mogelijk. Echter soms kan het voorkomen dat uw product wel als "Op voorraad" aangegeven wordt maar het product niet meer bechikbaar is. Heeft u dezelfde dag nog geen track & trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat we u gerichte informatie kunnen geven over de voorraad van het artikel. En gaan we samen op zoek naar een oplossing!

Soms hebben we ook gloednieuwe producten in ons assortiment. Deze producten komen dan als pre-order op onze site. De verwachte levertijd wordt dan bij het product vermeld. Ook houden we u regelmatig op de hoogte over de status van de pre-order. Dit gebeurt bijvoorbeeld via onze social media kanalen of via het ingevulde e-mailadres bij uw bestelling.

meer vragen
Klantenservice
1. Wie zijn wij?

Digitennes.nl is een onderdeel van Advanced ICT. We zijn een groep gedreven IT'ers wie geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Hierbij houden we oog op klantvriendelijkheid en willen we u graag helpen met een geschikte oplossing.

2. Contactmogelijkheden

U kunt via diverse kanalen contact met ons opnemen:

  • Telefonisch: 088-4000 100 (Tussen 08.00 - 17.00)
  • Via de live chat: Klik rechtsonder op het chatvenster en we zijn onderweg met hulp (Tussen 08.00 - 17.00)
  • Via diverse sociale media zoals FacebookTwitter en posten we instructie video's op YouTube

En natuurlijk mag u altijd langskomen in onze showroom:

Digitennes.nl
Foksdiep 37
8321 MK Urk

3. Klachten

Excuses, excuses duizendmaal excuses. We streven naar een perfecte klanttevredenheid maar soms maken we ook fouten. We betreuren het ten zeerste en hopen met u op zoek te gaan naar een oplossing. Wilt u daarvoor contact opnemen met onze klantenservice?

Mijn Digitennes
1. Wat kan ik met een Digitennes.nl account?

Bij Digitennes.nl willen we u het bestellen zo makkelijk mogelijk maken. Hiervoor kunt een account aanmaken waarmee u uw persoonlijke gegevens, adressen en geschiedenis van uw bestellingen kan beheren. Zo word het bestellen een peuleschil.

2. Kan ik mijn bestellingen inzien?

Wanneer u een account heeft kunt u via uw account inzage krijgen in uw reeds geplaatste bestellingen. 

3. Waar kan ik registreren?

U kunt zich hier registreren

meer vragen
Veiligheid en privacy
1. Wat doet Digitennes.nl met mijn gegevens?

We bewaren uw gegevens zorgvuldig op een beveiligde server. Alle data die verzonden wordt tussen het openen van de site en het afronden van een bestelling laten wij via SSL verlopen. Dit houdt in dat uw gegevens versleuteld via het web worden verzonden. We zullen uw gegevens nooit doorgeven aan derden of misbruiken voor andere doeleinden dan waar u voor op onze site kwam: een product bestellen.

2. Lid van ICT Waarborg

Brancheorganisatie ICTWaarborg is dé belangenbehartiger voor de ICT-branche en biedt duidelijkheid en zekerheid. Lees meer informatie op hun website

3. Cookies op Digitennes.nl

Functioneren van de site 
Digitennes.nl gebruikt o.a. cookies om de website goed te laten werken. Deze functionele cookies worden alleen voor dit doel gebruikt. Zo plaatst Digitennes.nl bijvoorbeeld een cookie die ervoor zorgt dat u ingelogd blijft (indien aangevinkt). U kunt deze cookies blokkeren via uw browser, maar dit kan het functioneren van de website negatief beinvloeden. 

Social media buttons 
Op de website zijn buttons opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten en delen op sociale netwerken, namelijk Facebook en Twitter. Deze buttons plaatsen cookies. 
Deze buttons werken door middel van stukjes code die van deze sociale netwerken zelf afkomstig zijn. Digitennes.nl heeft daar geen invloed op. Leest u de privacyverklaring van deze netwerken (welke regelmatig kunnen wijzigen) om te lezen wat zij met de (persoons)gegevens doen die zij via deze cookies verkrijgen. 
De informatie die deze netwerken verzamelen, kan worden overgebracht naar de Verenigde Staten en opgeslagen op servers aldaar. De bedrijven achter deze netwerken, waarvan informatie wordt overgebracht naar de Verenigde Staten, stellen zich te houden aan de Safe Harbor principes en zijn aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. 

Tracking en profielen 
Digitennes.nl gebruikt daarnaast zogeheten tracking cookies om een profiel over u op te bouwen middels de tool ‘Google Analytics’.
Het over u opgebouwde profiel dient alleen om advertenties af te stemmen op uw profiel, zodat deze advertenties zo veel mogelijk relevant voor u zijn. 

Google Analytics 
Via de website wordt een cookie geplaatst van het bedrijf Google, als deel van de “Google Analytics”-dienst. Digitennes.nl gebruikt deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Digitennes.nl heeft hier geen invloed op. Digitennes.nl heeft er voor gezorgd dat de IP-adressen geaninimiseerd worden zodat er geen IP-adressen naar Google verstuurd worden. 
De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Safe Harbor principles en is aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. 

Recht op inzage en correctie of verwijdering van uw gegevens 
U heeft het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van uw gegevens. Zie hiervoor de contactpagina van Digitennes.nl. Om misbruik te voorkomen kan Digitennes.nl u daarbij vragen om u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dient u een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. U kunt deze terug vinden in de instellingen van uw browser. 
Meestal kunt u cookies verwijderen via de instellingen van uw browser. Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies is te vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van uw browser.

Reviews
1. Kan ik jullie reviewen?

Jazeker! Graag zelfs! We maken gebruik van het review systeem van Trustpilot. U kunt uw review hier achterlaten. Daarnaast mag u altijd een beoordeling van een product achterlaten. U vindt deze mogelijkheid bij het betreffende product.

2. Waar kan ik reviews over Digitennes.nl vinden?

Regelmatig vragen we onze klanten om een review te schrijven over onze dienstverlening. U vindt deze bij Trustpilot

Garantie en reparatie
1. Hoeveel garantie bieden jullie?

We bieden standaard de wettelijke garantie periode van een jaar. Sommige fabrikanten bieden daarboven op nog een garantie periode. Deze kan dus verschillen. Maar waar wij meer geintresseerd in zijn is, hoe kunnen we u helpen met het probleem? Neem daarvoor contact met ons op via onze klantenservice.

2. Mijn product valt buiten de garantie, wat nu?

We vinden het jammer dat u geen gebruik van uw product meer kan maken. Mogen we u adviseren via onze klantenservice?