Bezorgen en afhalen

1. Wat is de status van mijn bestelling?

Mits uit voorraad leverbaar en besteld voor 17.00 uur, bezorgen wij uw pakket bij PostNL. Tijdens het proces melden wij het product voor bij PostNL. Wanneer het pakket vervolgens gescand word op het postkantoor ontvangt u een e-mail met de track & trace code. Met deze code kunt u het bezorgproces volgen. Ontvangt u geen track & trace code? Neem dan contact met ons op. Mogelijk is er een fout opgetreden met het versturen van de code.

2. Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Via de website tracktrace.nl kunt u door middel van de track & trace code en uw postcode de bestelling volgen.

3. Hoelaat kan ik mijn bestelling verwachten?

Via de website tracktrace.nl heeft u inzage in het tijdsvak wanneer de bezorger bij u het pakket komt afleveren.

4. Welke afhaalopties zijn er?

In onze showroom hebben we een breed assortiment producten. U kunt uw bestelling bij ons afhalen. Het adres is Digitennes.nl, Foksdiep 37, 8321 MK Urk. 

Bij ons kunt u vervolgens genieten van een lekker kopje koffie terwijl wij u uitleg geven over het product.

5. Mijn bestelling is er nog niet

Soms kan het voorkomen dat ons voorraadsysteem onterecht het product aan u heeft aangeboden. U heeft het product vervolgens wel kunnen bestellen maar het is mogelijk niet op voorraad. Geen nood! Uw product is onderweg van de leverancier naar ons, echter zult u iets meer geduld moeten hebben voordat u het product kan gebruiken. Heeft u liever een andere optie? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.