Bestellen

1. Hulp en advies bij het kiezen

We willen u graag helpen met het vinden van het juiste product. Zo komt u achteraf niet achter verrassingen. Bij ieder product tonen we de meest gestelde vragen. Daarnaast proberen we u zo doeltreffend mogelijk de informatie te geven via de product teksten en afbeeldingen bij een product. Mocht u er daarna nog niet uitkomen kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoon, de live chat of door langs te komen in onze showroom! 

Daarnaast tonen we bij onze producten dikwijls een expert advies bannertje. Zo weet u zeker dat we het product adviseren.

2. Hoe bestel ik?

Nadat u het product heeft gekozen kunt u het product toevoegen aan uw winkelmand. Daarna krijgt u de keuze om door te gaan met winkelen of uw bestelling af te ronden. 

Het scherm dat volgt nadat u uw bestelling wilt afronden toont u nog een kleine samenvatting van de producten welke u in uw winkelmand heeft toegevoegd en de daarbij behorende kosten. Klik vervolgens op afronden. In 4 simpele stappen gaan we nu de minimaal benodigde gegevens met u invullen. Na het invullen van deze gegevens wordt u doorverwezen naar uw bank. 

Heeft u uw betaling afgerond? Klik dan in iDEAL op terug naar webshop. U komt vervolgens op onze bedankpagina uit. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een recensie te geven? We stellen het zeer op prijs. Wij gaan ondertussen bezig om uw bestelling klaar te maken voor verzending.

3. Voorraad

We houden ons voorraadsysteem altijd zo actueel mogelijk. Echter soms kan het voorkomen dat uw product wel als "Op voorraad" aangegeven wordt maar het product niet meer bechikbaar is. Heeft u dezelfde dag nog geen track & trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat we u gerichte informatie kunnen geven over de voorraad van het artikel. En gaan we samen op zoek naar een oplossing!

Soms hebben we ook gloednieuwe producten in ons assortiment. Deze producten komen dan als pre-order op onze site. De verwachte levertijd wordt dan bij het product vermeld. Ook houden we u regelmatig op de hoogte over de status van de pre-order. Dit gebeurt bijvoorbeeld via onze social media kanalen of via het ingevulde e-mailadres bij uw bestelling.

4. Bestelling wijzigen of annuleren

Soms kan het voorkomen dat u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.